Feedback geven en ontvangen
Iedereen heeft er belang bij om vaardiger te worden in het geven en ontvangen van feedback. Een positieve en constructieve gesprekscultuur draagt bij tot een goede samenwerking en dito resultaten.
Het helpt je om te leren van elkaar en het verhoogt de kans op een plezierige en productieve samenwerking. We bekijken feedback in de ruime zin van het woord. Het zijn zowel conversaties waarbij we waarachtig bevestigen en waarderen van wat goed zit, als de kritische gesprekken. Dit vraagt om een veilige en open context, maar ook om een aantal vaardigheden, waarop we tijdens de opleiding uitgebreid oefenen.
In het Oplossingsgericht werken richten we ons op het gewenste resultaat. En dat doen we ook in goede feedbackgesprekken. Het gesprek moet immers bijdragen tot iets beters waar alle betrokkenen wel bij varen.
Een opleiding an een dag voor maximaal 16 personen. Een terugkomdag van een halve dag is nuttig om progressie op te meten en verder te oefenen en te reflecteren over moeilijkere zaken.
Voor als je een positieve feedbackcultuur in je organisatie wil realiseren
We werken hier op maat van jouw organisatie en stellen je graag vrijblijvend een offerte voor.
Stel je vraagOf neem zelf contact op met ons. We helpen je graag verder.